onsdag 14 september 2011

Blog Candy till trogna besökare..

Nu vill jag belöna er stackare som tittar in hos mig :)
Det har passerat 500 besök så en BLOG CANDY är på plats!

I would like to reward you blog followers who has visited me.

Vad ska ni göra då?

1. Bli följare
2. Lägg en länk i din side bar och länka tillbaka till mig
3. Lämna en kommentar och säg om du vill ha en pojk- eller flick candy!

To participate in my candy:

1 Become a follower
2. Put a photo in your side bar and link it back to me.
3. Leave a comment if you would like a candy for a boy or a girl



Jag ska komplettera med lite dekorationssaker också.

I plan to add some decos as well!

Den 15 sept utser jag vinnare!
September 15 th will the winners be anounced!

25 kommentarer:

Michaela Lejonberg sa...

O wow vilken candy! Vill ha pojkcandyn:) Fina papper som passar till alster till Walther;)
Länkar i min blogg och följer din blogg, givetvis:)

kram på dig vännen!

Zora sa...

Härliga candy, önskar helst tjej candyn :O)Är följare och har lagt dig i sidebaren.

Kicki sa...

Åh, hade velat ha tjejcandyn, men jag har ingen blogg... Men jag blir följare ändå, för DU gör ju en massa ögongodis att titta på!!
kicki_nr1@yahoo.se

Pyssel och Kort sa...

Hej
vill gärna vara med och prova lyckan på tjejcandyn.
Blivit följare och länkat hos mig.
Kram Elin

maldis sa...

kicki, du får vara med utan blog! Glad att någon tittar in :)

MezzaNotte sa...

Rolig och fin candy...Jag vill gärna vinna pojkcandyn!!

Lägger till dig på min sidebar--

just nu verkar funktionen att bli följare inte funka, så jag kikar in senare.

kram Katja

MirreP sa...

Såå söt candy!! Om man nu skulle ha turen att vinna så önskar jag tjejcandyn...Har lagt upp i sidebaren men har problem med att bli följare eftersom funktionen verkar ligga nere....

Kram Mirre

Emelie sa...

Halloj skulle jätte gärna vilja vinna pojkcandyn :)
har letat efter följa knappen men har inte hittat den du får jätte gärna informera mig hur man följer så ska jag göra det så fort jag kan :)

har iaf länkat till din sida från mig :)

MirreP sa...

Om man uppdaterar sidan så gick det att bli följare... så nu är jag följare av din blogg och missar inga fina inlägg :-)

Kram mirre

Cattiegirl sa...

Wow, vilka fina godispaket! Jag vinner helst tjejgodiset! Har länkat från mig, men kunde inte bli följare just nu. Jag poppar förbi och klickar in mig när Blogger är uppe nästagång! Kram
//Cattie

Rebecca sa...

Vilken fin Candy!
Jag skulle helst vilja ha pojk-candyn! Är fast i ett rosa träsk för tillfället!
Länkar i min höger splat!
http://beccapysslar.blogspot.com/

Edel sa...

What a lovely candy, dear! Thank you a LOT for a chance to win!
http://edelmiracle.blogspot.com/

sari sa...

Åååååh, vilken uuunderbar candy! Hittade precis din blog, blev en följare och hoppas på tur! Hmmm..pojk eller flicka? ååååh.... Flick cnadyn.... Ha en underbar dag!

snojbi sa...

Wow vilken canonfin candy.
Jag är så dålig på pojkkort så jag väljer pojkpaketet så om jag vinner har jag ju bra grejjer till pojkkorten.
Har länkat med bild i min högra sidebar och så blev jag följare
Nu håller jag tummarna.
Kram

Ukka sa...

What a yummy candy!!! I have popped you in my sidebar in my blog http://pishitejulie.blogspot.com/!! Oh fingers and toes and everything else crossed!!
And i follow!I would like candy for girl)
Thanks for the chance to win!

scrapgill sa...

hej!
Tycker det är ett underbart paket skulle bli mycket glad om jag vann detta, har precis upptäckt din blogg mums!!
vill nog ha ett rosapaket
gill

Annika sa...

Vilka fina blogcandies. :)
Vad snäll du är som låter vinnaren välja!

Jag vill ha chansen att vinna pojk-candyn.

Jag har länkat till din blogg i min sidebar och är nu följare av bloggen. :)

/Annika

Bessi sa...

Hej vilken söt BloggCandy =)

Har länkat till dig i en min sidebar samt blivit följare, skulle gärna vilja ha Candyt till en pojke =)

Ha en bra Helg

Kitika sa...

What an awesome giveaway! I would like a candy for a girl.
I posted your treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com

Desirée-ScrapDees sa...

wow what a great candy i love to take a chance for the boys candy, but they are both very great! Thanks for giving us this chance!

Инна_A sa...

O wow vilken candy! http://innaaugsburger.blogspot.com/

Hlora sa...

thanks for great candy) I am a follower)
I am new in scrapbooking, and I really need in this amount of goodies you offer. Thank you!
I linked it on sidebar.
hugs. Hlora.
http://hlora.blogspot.com/

Lena Remzén sa...

Verkligen sött!! Om jag skulle ha tur så vill jag gärna vinna tjejcandyn :)

Lilang sa...

Nice gift! :)
I would like girl candy:)
please enter my name
I will post on my sidebar.
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

Anonym sa...

talked about plenty of people pay off most of the loans when they're due in addition to with no fees and penalties
A respected consumer debt a good cause plans how many families looking at him or her for the purpose of guide in excess of pay day loan money owed that will 2 bottle this. unsecured debt good cause shows about manipulate any short-run, superior fascination financial products at the moment. Any good cause states that three years earlier the numerous shoppers using them was initially minor.
pożyczka udziałowca
szybki kredyt w niemczech
kliknij tutaj
kredyty chwilówki konin
kredyty bez bik

http://szybkapozyczkaonline.com.pl
http://pozyczki-prwatne.com.pl
http://szybkapozyczkaonline.com.pl