torsdag 15 september 2011

Blog Candy vinnare

Jag har dragit vinnare till dagens candy!
I have now drawn the lucky winners



delade in i pojk- och flickkategorier.
splitt to boy and girl categories.




skaka skaka..
shake shake..



en blå och en rosa..
one blue one pink..




vinnarna blev: POJK: Mikaela Lejonberg
                        TJEJ: Cattiegirl

GRATTIS!
Maila mig eran adress så kommer det ett godispaket på posten!!

winners: BOY mikaela Lejonberg
               GIRL Cattiegirl

CONGRATS!!!

7 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sa...

congrats to the winners and thanks for giving us this chance! In the first picture i see my name, but no price!

snojbi sa...

GRATTIS till vinnarna

Michaela Lejonberg sa...

Wow! jAG VANN!! TAAAAACK!! Glad jag blir!!

Emelie sa...

grattis till er:)

Zora sa...

Grattis tjejer!!

Cattiegirl sa...

Oh, jippi, jippi, jihouuu vad glad jag blir! :-)
Kram
Cattie

Cattiegirl sa...

Jag hittade ingen mailadress, hoppas det är ok att lämna min adress här i stället:

CATARINA LARSSON
KIlVÄGEN 8
616 32 ÅBY

Kram
Cattie