måndag 28 november 2011

Usch, vad jag slarvar här

men allt beror på skolan som tar mer tid än jag räknat med.

Den 19 nov hade vi en Scapmara här i Falköping.
Så härligt att sitta en hel dag och bara skapa!


En utmaning var att dekorera en brun papperspåse. Jag hade ungefär bilden klar i huvudet hur jag ville den skulle se ut och jag blev nöjd.


Man skulle använda minst en sak från det fina välkomstpaketet som Scrapfabriken bjöd på. Jag använde stickersbokstäver.


Sen ville jag göra fler tags. Jag har ju  turen att be syster att ta med sina stämplar och jag hann med att göra 3 st.




Underbar stämpel med "Blinka lilla stjärna.."


Sen satte jag mig vid symaskinen. Jag har velat sy i en evighet. Jag ska försöka hitta mer roliga sömmar på en främmande maskin bara :)

4 kommentarer:

Zora sa...

Vilka härliga tags, hur mycket tid hade du egentligen? Gjorde du allt detta som finns i inlägget :O)

maldis sa...

jag gjorde allt :)
Jag hade ju lyxen att sitta och pyssla så mycket jag ville

hellenbell sa...

jättefint!

Chris_P sa...

Wow så mycket fint!!!