måndag 9 januari 2012

Ett Nytt År och jag har inte bloggat

Fyyy mig :)

Jag hade en härlig vistelse i stockholm över nyår.
Nybyggt hotell i Kista och fiiiin utsikt :) 19:e våningen.

Startade den 30 dec kl. 07.05 med tåg från falköping. Frukost ingick - lyxade med första klass.
Landade på sthlms central vid 09. 40.
Buss till Arkitektmuseet på skeppsholmen. Jag har varit på denna utställning tidigare och det är underbart att se folks fantasi med pepparkaksdeg :)





Denna gillade jag! En papperskorg med massa kakor fastlimmade på sidorna som "fyll" och sen ett hus ditkastat :)





När vi gick ut, efter en god men dyyyyyr fika var det kaos.. tur vi kom när dom öppnade. Det var sååååån kö :)
Ut och checka in.. långt att gå med packning.. Men vilket rum!
Fick sova ett par timmar innan det var dags att ta sig till hovet och hockey match. DIF - Luleå
Luleå vann med 0-3 och Jesper var såååå glad :)

(fortsättning följer....)

Inga kommentarer: