söndag 8 februari 2015

Kalenderalbum med Graphics 45 papper

Place In time 

Jag såg en bild för säkert 3 år sedan på en blogg, blev sååååå kär och döm om min förvåning när sötaste vännen Malin också sett den. Papper införskaffades och hon visade mig en startsida och sedan var jag igång.


Igår fick jag för mig att den skulle bli hel klar. Så jag satt med resterna från arken.. Tiden tog slut men idag blev det klart. Jag tog olika definitioner av månaderna och fokuserade på Juni, då jag fyller år.


Januari, Varje uppslag har tags och en minikalender av månaden instucken.


Februari. Kärlek :)


 Mars.


April.


 Maj.


Juni.

 
Juli.


Augusti.


September.


Oktober.


November.


December och månaden av förväntan och avslut..


På baksidan satte jag bara en liten bild..
Jag vet inte vad jag ska göra med det..

Vill du kanske köpa det?? 

Lämna ett PM så återkommer jag :)

Inga kommentarer: